تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه - دانمارک

تیم های حاضر در جام جهانی 2018 روسیه - دانمارک

پیشینه ی حضور در جام های جهانی

تیم ملی دانمارک پس از غیبت در جام جهانی 2014 برزیل، در این دوره در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 در گروه E اروپا قرار داشت که در جایگاه دوم قرار گرفت و در مسابقه ی پلی آف، برابر تیم ملی ایرلند به پیروزی 5 بر 1 رسید و توانست جواز حضور در مرحله نهایی جام جهانی 2018 را کسب کند.

2safar

دانمارک تا کنون 4 بار موفق به حضور در مرحله ی نهایی مسابقات جام جهانی شده است. اولین حضور تیم ملی دانمارک به جام جهانی 1986 باز می گردد، این کشور در آن دوره ی جام جهانی، موفق به صعود تا مرحله یک هشتم نهایی مسابقات شد، که با شکست سنگین از تیم ملی اسپانیا از صعود به مرحله بعد بازماند. اما بهترین نتیجه تیم ملی دانمارک به دومین تجربه ی حضورش در جام جهانی 1998 فرانسه باز می گردد، این تیم پس از صعود از گروه خود، در مرحله یک هشتم به مصاف نیجریه رفت و با پیروزی 4 بر 1 به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات رسید، اما در مرحله یک چهارم به مصاف برزیل نایب قهرمان آن دوره و قهرمان دوره پیش مسابقات (جام جهانی 1994) رفت و با شکست از این تیم از دور مسابقات خارج شد.

2safar

تیم ملی دانمارک در جام جهانی 2002 هم توانست به مرحله یک هشتم نهایی راه یابد، اما در جام جهانی 2010 نتوانست از گروه خود صعود کند. این تیم هم اکنون در جدول رده بندی فیفا در جایگاه 12 ام قرار دارد و در قرعه کشی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه نیز در کنار تیم های فرانسه، استرالیا و پرو در گروه C قرار گرفت.

2safar

تیم ملی دانمارک 16 ژوئن در استادیوم موردوویا آرنای شهر سارانسک به مصاف تیم ملی پرو می رود و 21 ژوئن هم تاریخ دیدار تیم ملی دانمارک با تیم ملی استرالیا در استادیوم سامارا آرنای شهر سامارا خواهد بود، آخرین دیدار دانمارک در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی 2018 روسیه نیز دیدار با تیم ملی فرانسه است که 26 ژوئن در استادیوم لوژنیکی شهر مسکو برگزار می شود.

2safar

محل اقامت تیم ملی دانمارک در جام جهانی 2018 روسیه

2safar

تیم ملی دانمارک در طول برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 روسیه، درهتل بتون بروت(Beton Brut) در آناپا(Anapa) یعنی درست در جنوب غربی منطقه ی کراسنودار و 360 کیلومتری شمالی غربی سوچی اقامت می کند. آناپا منطقه ی ساحلی است که در کنار دریا قرار گرفته و بخشی از منطقه ی تاریخی قفقاز بزرگ به شمار می رود، در فصل تابستان هم دمای این منطقه بین 21 تا 25 درجه ی سانتیگراد خواهد بود.

2safar

هتل محل اقامت تیم ملی دانمارک، مکان تفریحی و بسیار زیبا با مناظر ساحلی است که با برخورداری از امکانات رفاهی چون مرکز آبگرم، سواحلی و چند استخر محل استراحت بسیار مناسبی به شمار می رود. تیم ملی دانمارک برای انجام تمرینات خود در خلال مسابقات جام جهانی 2018، می توانند از استادیوم پونتوس (Pontos) استفاده کند،که بخشی از مجموعه ورزشی ویتیاژوا (Vityazevo) به شمار می رود و در نزدیکی هتل محل اقامت این تیم قرار دارد.